Saturday 24 September 2011

JANGKAAN PENURUNAN HARGA EMAS SEMENTARA

Assalamualaikum dan selamat malam....

Seperti yang telah dijanjikan, kat sini saya kongsikan sedikit maklumat berkenaan rali emas negara kita menjelang pembentangan BAJET 2012 pada 7 Oktober 2011 nanti...

untuk pertamanya kalau siapa2 rajin cuba click link ni tuk baca berita berkenaan emas dan ekonomi malaysia pada Rabu-Jumaat lepas...

Penurunan 2 hari berturut-turut @
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/UlasanPasaran_Kejatuhan2hariberturut-turut/Article

secara rumusannya jangkaan saya berkenaan harga emas dalam tempoh 2 minggu akan datang adalah bergantung penuh pada spekulasi atau berita baik dalam rangsangan ekonomi yang akan terkandung dan dibacakan oleh Perdana Menteri pada 7 Oktober 2011 kelak...

Mari kita sama2 nantikan...

nasihat saya pada diri sendiri dan semua kawan2,

"Kepada yang mempunyai "MODAL" lebih pada awal minggu hadapan (isnin atau selasa), mari kita ramai2 rebut peluang menambah lagi nilai pelaburan emas masing2 atau kepada yang baru ingin mulakan pelaburan emas ni selamat datang diucapkan....

kepada yang baru ingin mulakan, jika kurang faham dan ingin dapatkan maklumat yang lebih agar mudah di masa depan, jangan segan silu atau malu2 untuk hubungi saya ok.

Jangkaan Harga Minggu Depan oleh saya adalah sekitar RM 190.00 hingga RM 195.00 / gram (Emas 999)



No comments: